'Olka, ale Ty mnie denerwujesz!'

0
16:15
To już druga część serii: 'Z kim ja się zadaje?'
Tym razem opisywany jest... RUDZIACZEK!
Takie toto kochane stworzenie, co mnie karmi, zagania do nauki i stara mi się pomóc, gdy wpadam w kłopoty - czyli bardzo często...


Kto to jest?
Ruda jest ruda.
Po prostu.
To wiele wyjaśnia, prawda?
Rudzikowe mieszka w tej samej miejscowości co ja.
Tylko na drugim końcu.
I coś rzadko mnie odwiedza.
Leń jeden.
Zapamiętam to sobie!
Rudzika tak jakby znam od dziecka. Tak jakby, albowiem kojarzyłam ją z widzenia. Podobno się chowałam i przez okno patrzyłam na 'to rude dziecko', które przyjeżdżało z rodzicami i rodzeństwem na swoją działkę, znajdującą się bezpośrednio obok mojego domu.
Cóż... Kiedyś byłam nieśmiałym dzieciakiem.
Bardziej się zakolegowałyśmy, gdy okazało się, że będziemy chodzić do jednej klasy.
A Ruda stwierdziła, że jestem lizusem :v.
Potem jakoś tak wyszło, że zaczęłyśmy przebywać ze sobą bardzo często, bo w szkole to normalne, a czasami spotykać się poza szkołą. I tak zostałyśmy wspólnikami w morderstwie przyjaciółkami. Chyba. Bo ja ją uważam za przyjaciółkę, a czy ona mnie też to już inna kwestia...

Jaka jest?
Jest ruda - tak, to ważna informacja.
Zmienna, jak pogoda w jakimś tam zmiennym miesiącu.
Szybko się denerwuje :v
Jak jest źle, to i tak udaje, że jest dobrze - źle udaje.
Zabawna
Przyjacielska
Uparta, jak osioł
Wszystko bierze do siebie
Niezdecydowana, ale to od kwestii zależy
Uwielbia dzieci
Jest opiekuńcza
Troskliwa
Szczera
Czasami lekko myślna
Inteligentna
Wytrwale dąży do celu
Wyrozumiała
Cięta na niektóre osoby
Tolerancyjna - bo w końcu ma mnie :v

~~~~~~~~
Tyle na Rudzikowy temat :v


Mówią na mnie Kocur. Mieszkam w Krakowie. Od 2015 roku jestem pełnoletnia.

0 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.