Co ma być to będzie, nudzić można się wszędzie.

12
17:25
Witam Państwa po dłuższej przerwie na reklamy od pisania
Mam dobrą wymówkę, naprawdę!

Zapraszam do lektury 


Z mojego małego, uroczego miasteczka, przeprowadziłam się do centrum Krakowa.
Teraz mieszkam razem z moją dziewczynką, dwoma kotami i Mikage Lameuszem I i Ostatnim.
Nasza 'Tęczowa Norka', jest dla mnie istną oazą spokoju. Gościmy u siebie więcej osób homoseksualnych niż heteroseksualnych, ale to chyba normalne, skoro utożsamiamy się z taką grupą.

Czy stado zwierząt przeniosło się ze mną?
Nie, zwierzątka nie przeniosły się ze mną.
 Nie byłby w stanie przyzwyczaić się do nowego lokum,|
bez możliwości ciągłego wychodzenia na podwórko.
Co się z nimi stało? 
- Żyją, mają się dobrze, one nadal mieszkają w tym samym miejscu.
Siostra, mama i babcia się nimi zajmują.
Nie, to nie jest zrzucanie na kogoś odpowiedzialności za ich życie.


Ponadto, w mieszkaniu mamy dwa koty - Hiro & Eevee.
Hiro urodził się 22 maja, a Eevee tydzień później.
Kotka została uratowana przez dwie miłe panie, a potem adoptowana przez nas.
Tym oto sposobem mamy dwójkę słodkich 'dzieciaków'






Mikage Lameusz I i Ostatni,
to nasza mała pluszowa alpaka.
Tęczowa, bo czemu nie?
Pochodzi z Ryuconu (konwent) i jest szefem mafii.

Śpi ze mną codziennie c:

Prawie bym zapomniała - konwent.
To mój 2 konwent w którym uczestniczyłam - pierwszym był Magnificon, drugim właśnie Ryucon.
Trzecim będzie zapewne XmasCon, ale o tym napiszę w innym terminie c:

A więc, Ryucon.
Co to jest?
Ryucon to impreza dla 'mangozjebów', odbywająca się co roku.
Jest to konewnt, gdzie motywem przewodnim są 4 smoki odpowiadające porom roku
- Natsu (lato), Aki (jesień), Fuyu (zima) i Haru (wiosna)
Była Smocza Świątynia, panele o różnych tematykach, śluby konwentowiczów,
cosplay, LARPy, free hugsy i wiele, wiele innych rzeczy c:
Tym razem brałam w tym udział jako helper C:


Mówią na mnie Kocur. Mieszkam w Krakowie. Od 2015 roku jestem pełnoletnia.

12 komentarzy:

  1. To nie śpisz z dziewczyną, tylko alpaką? :o Zdrajczyni! :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpie i z dziewczyną i z Lameuszem ;D

      Usuń
    2. Tak nie można, jedno będzie się czuło bardziej pokrzywdzone. :C

      Usuń
    3. Cóż, nie narzekają C:

      Usuń
    4. To dobrze.:) *daje okejke w postaci kciuka w górę*

      Usuń
    5. A czy wpisy będą się częściej pojawiać? Częściej niż raz na kilka miesięcy? :) Tak, wiem, męczydusza ze mnie z tymi komentarzami, no ale. :')

      Usuń
    6. Jak będę miała czas, to owszem :P
      Raz w miesiącu jakiś wpis na pewno się pojawi ;D

      Usuń
    7. Czyli w tym miesiącu mam nie liczyć na nowy post? :c

      Usuń
    8. No w tym już nie :P
      Jakoś w pierwszych dniach września się pojawi ;D

      Usuń
    9. W takim razie czekam cierpliwie. :D (tak, wymyśliłam sobie nazwę, coby takim Anonimem nie być. XD)

      Usuń
  2. Wrzesień! Czekam na post. :D
    I udanego roku szkolnego. ^-^

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.