INFORMATOR #1 |

0
14:52
No i mamy listopad!
Tu deszcz, tam śnieg, po drodze jeszcze słoneczko :D

 Informator, to cykl postów, które zawierają tylko informacje co u mnie :v
 Nudy.



Muszę się z wami podzielić ważną informacją - Kocur dorobił się motocyklu.
Transakcja nie jest jeszcze do końca sfinalizowana, ale pojazd już stoi u mnie.
Teraz wystarczy poczekać na wiosnę, zrobić prawo jazdy, kupić spodnie na motocykl, no i jechać gdzie tylko chcę. Zobaczymy, jak to będzie c:
Jest to czarno-srebrna Honda CBR 125 z 2006 roku. 


A, no i razem z Maddie robimy grę. Nie wiem ile nam to zajmie, mam nadzieje, że do lutego się wyrobimy. Zaplecze już jest, zostaje tylko napisanie mechaniki dziedzictwa i narysowanie wszystkiego do tego.  Będzie ona o zwierzętach, konkretniej o dwóch gatunkach zwierząt. 

Zostając w temacie gier - znów zabrałam się za PBFy (Play By Forum). Przez pewien czas mój pierwszy PBF cieszył się wielkim zainteresowaniem, potem ja się usunęłam w cień i forum upadło.
Teraz tak nie będzie, bo nie zamierzam się usuwać - przedstawiam Hau! Prawie wszystko zrobiłam tam sama, czasami pomagała mi Maddie przy kodach, a czasami Vixa przy zakładaniu tematów. 
Ktoś kiedyś stwierdził, że forum takiego typu to będzie odgrzewany kotlet - no cóż, zdarza się. 

No i wreszcie kupiłam sobie kilka części Assasssin'S Creed :D
Teraz w na mojej półce spoczywają:
→ Assassin'S Creed
→ Assassin'S Creed III
→ Assassin'S Creed Brotherhood
→ Assassin'S Creed IV
No i przymierzam się do kupna następnych części <3



Półka z mangami też się powiększyła - liczy sobie teraz 28 egzemplarzy, 
a następne są już na liście rzeczy do kupienia.
Kiedyś będę musiała dostawić kolejny regał.... 

Ale! Jeżeli chce ktoś mangę poczytać, a na razie nie ma pomysłu to polecam
→ Deadman Wonderland - manga 13 tomowa, opowiadająca o życiu młodego człowieka, niesłusznie oskarżonego o morderstwo swojej klasy. 

→ The Breaker - manga 10 tomowa, o nowym nauczycielu języka angielskiego, który wszystko olewa, ale jest strasznie śmieszny :D
I standardowo, polecam
→ Noragami - aktualnie ma 17 tomów, z czego wydanych po polsku jest tylko 6. O bóstwie, które zbiera drobniaki, by wybudować własną świątynie. Polecam bardzo gorąco, bo od pierwszej strony pierwszego tomu mnie to wciągnęło :D



Mówią na mnie Kocur. Mieszkam w Krakowie. Od 2015 roku jestem pełnoletnia.

0 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.