Do not say anything , forget it quickly ..

0
00:32
Jestem denerwująca. Zbyt denerwująca. Ja wiem. Jestem tego świadoma. Ale mimo najszczerszych chęci, a takie mam, nie potrafię tego zmienić. Taka moja natura? Albo to mi w nawyk weszło...
Staram się nie być tak denerwująca dla niektórych ludzi, niestety, ciut mi to nie wychodzi...
Za swoją denerwującą osobowość przepraszać mogę po 1000 razy, a i tak to będzie za mało.



Mój charakter nie jest zbyt 'ładny'.
Jestem denerwująca, ale to zostało opisane powyżej.
Wybuchowa też jestem - czasami zapalnikiem jest błahostka. Nad tym już tak jakby panuje, ale do wyeliminowania tego mi jeszcze daleko.
Zazdrośnik ze mnie, jeżeli o związek chodzi.
Najpierw mówię, potem myślę - chyba nigdy się tego nie pozbędę...
Wierna jak ten pies, nie zawsze wychodzi mi to na dobre...
Zimna suka, dla ludzi, których nie znam i których poznać jakoś nie mam zamiaru.
Wredna. To jest we mnie najgorsze. Ja naprawdę potrafię ludziom uprzykrzyć życie, jeżeli mi się chcę.
Jestem leniwa i to baaaaardzo. Najciekawsze jest to, że u mnie lenistwo bije się z natychmiastową chęcią działania. I albo wygrywa jedno, albo drugie...
Zbyt szybko przywiązuje się do ludzi. Bardzo boli jak odchodzą...
Stała w uczuciach... - Pozostawię to bez komentarza.
Odwagi mi nie brakuje - tego się ode mnie wymaga. Chętnie staje w obronie słabszych.
Szalona - ale w pozytywnym znaczeniu!
Wieczne dziecko ze mnie
Realistką jestem.
Maruda, tak bardzo
Szybko się złoszczę.
Cierpliwy nerwus - ja wiem, że to nierealne...
Wspieram ludzi, choć przez większość czasu i ja tego pocieszenia potrzebuje
Pamięć zajebista - wszystko jedno w jakim stanie się znajdę i tak wszystko będę pamiętać.
Cichy obserwator - a tego się nauczyłam od swoich kotów :D
Zniknij! - bo to ja potrafię najlepiej =^.^= A potem wielkie poszukiwania czas zacząć :P


To tylko mała 'część' mojego charakteru.
Resztę, postaram się dopisać niebawem :v

Mówią na mnie Kocur. Mieszkam w Krakowie. Od 2015 roku jestem pełnoletnia.

0 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.