Ferie czas zacząć ^^

0
22:39
Jako, iż dzięki egzaminom zawodowym zdawanym przez klasy trzecie, mam dodatkowe 2 dni wolne od szkoły, postanowiłam sporządzić listę rzeczy, które chcę zrobić w ferie :P



PLANY NA FERIE:
1. ŁYŻWY - na łyżwy razem z 'moją' paczką wybieram się od stycznia tamtego roku...
A samej jakoś tak głupio iść :C

2. DAWCA KRWI - ostatnio się nie zakwalifikowałam, więc może tym razem się uda.
Boje się jak cholera, potrzebuje wsparcia =^.^=

3. TORT - bardzo chcę zrobić jakiś w wolnym czasie...
Oczywiście, udokumentuje to na blogu :v

4. KOCIA KAWIARNIA - w końcu muszę ją odwiedzić i zabrać tam osoby, którym to obiecałam. 
Ja obietnic dotrzymuje. 

5. ZDJĘCIA - cała seria, najlepiej
I love it

6. KALORYFEREK - czyli, regularne ćwiczenia muszą wrócić do porządku dziennego. 
Oczywiście przez dwa tygodnie go nie wyrobię, no ale chociaż się do niego przybliżę :P

7. NOCNE WYPADY - Kraków w nocy jest piękny ^^
Lubię się szwendać nocą po mieście

8. GITARA - kiedyś w końcu muszę się na niej nauczyć znośnie grać
A teraz tylko jedno coś umiem :C

9. PAMIĄTKI - po osobach, których dla mnie nie ma. Muszę się ich pozbyć.
I się z tego cieszę ^^

10. NAUKA - bo muszę przejść klasę :v
Nie jestem zbyt pilnym uczniem ;>

~~~~~~~~

Wielka dziesiątka rzeczy, które chcę, a nawet muszę zrobić.
Czy mi się uda?
Też się nad tym zastanawiam :3

Mówią na mnie Kocur. Mieszkam w Krakowie. Od 2015 roku jestem pełnoletnia.

0 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.